joi, 25 septembrie 2008

haha..."to deny"?


N-as vrea sa incep cu ce urasc si cu ce imi place pe lumea asta, pentru ca n-as termina prea curand; vreau insa sa-mi motivez in fata mea (ca deocamdata eu-s singurul cititor) alegerea unui astfel de nume de blog spunand ca urasc id-urile de messenger care suna in genul "dulcyk_deea", "alinutzasweetgirl", "mariukfrumusikpamantului" etc. si nu inteleg de ce unele persoane simt nevoia acestor diminutivari inutile, penibile, complet gretoase si aiurea.
La prima vedere, blogul meu (simt deja ca-mi apartine:)) ) - care se chinuie sa ia nastere de vreo 9 luni, daca nu ma insel, zbatandu-se in mintea mea incalcita si nehotarata- ar parea ca zice "catre", "la" sau intr-un mod "corect gramatical" "lui deny", "deny" acesta facandu-ma sa-mi vina rau instantaneu...Intrebata adeseori ca orice om, "cum iti zic cunoscutii/cum iti place sa ti se zica?" raspundeam sec "pai, cum ma cheama, Denisa". Nu-mi placea si nu-mi place sa mi se zica "deni" sau "deny" (nelipsitul "y"), nu simteam nevoia sa fiu alintata printr-un astfel de apelativ (poate si din cauza ca sunt o persoana mai rece in general cu cei nu foarte apropiati si poate si pentru ca, fiind micuta mereu de statura, eram satula sa fiu intrebata "auzi, da' tu nu mai cresti?", "auzi, da' tu mananci numai miercurea si vinerea si atunci de post?"). Spunandu-mi-se pe al meu prenume intreg simteam instantaneu cum cresc in inaltime si in prestanta, in raport cu varsta mea.
Ma gandeam de ceva vreme sa-mi fac si eu un blog, dar nu pentru ca "e la moda" sau vreau "sa ajung cunoscuta"=)), ci pentru ca voiam sa am un loc care sa nu fie din hartie (nu mi-a placut niciodata sa am jurnal, am avut doar o incercare esuata:)) ) unde sa-mi insir ganduri, temeri, pareri, idei, frustrari, tampenii sau nu. Dar la un nume nu ma gandisem. Cand am facut si eu un click micut si timid pe "creati blog" si am vazut ca trebuie sa am si nume, mi-am zis "ups...la asta nu m-am gandit"- desi era ceva logic:)) ). Dificultatea a fost insa depasita cand mi-a sosit in minte acest verb din engleza (desi eu urasc engleza). Toti negam ceva la un moment dat, negam un defect de-ale noastre, negam un sentiment, negam un esec s.a.m.d.
Eu nu stiu exact ce am vrut sa neg botezandu-mi astfel blog-ul, dar am avut revelatia crearii unui lucru prin prisma a ceva ce urasti...(slava D0mnului ca nu a fost prin intermediul diminutivelor)...

2 comentarii:

Radu Z spunea...

bun venit in blogosfera! :)) (ce urat suna)...te am trecut in lista mea de bloguri si iti las si un id in caz ca vrei sa mai vorbim (radu.zabava)

Irina - Andreea spunea...

imi place mult numele blogului, e ales cu inspiratie :)