sâmbătă, 13 decembrie 2008

Cum pierzi o ora jumatate din viata uitandu-te la un film prost

Ce titlu americanesc, nu? Un titlu prost, dar nu pe-atat de prost ca filmul pe care tocmai l-am vizionat: Four Christmases sau De Craciun nu stam acasa. L-am cautat jumatate de ora pe torrenti, pe odc si cand in sfarsit l-am gasit, fara subtitrare, desigur, a iesit ala de la care voiam sa-l download-ez. Il gasesc la alt user, il rog pe ala sa stea o ora cat il iau, reusesc sa-l conving si ma bucur prematur de un moment de relaxare si buna dispozitie.
Buna dispozitie am zis? Nu e nici macar o comedie de aia usoara de weekend.

Intriga slabuta, replici banale, actiune- ce-i aia?
Umorul lipseste cu desavarsire doar prin "partile esentiale" si in rest. Pana in finalul "apoteotic" tot m-am asteptat sa inceapa partea interesanta si placuta din el. Si...n-a venit.
Nici nu ma mai obosesc sa ma mai plang.

Pierdere de timp pentru un film care inca nu a fost lansat in Romania http://www.cinemagia.ro/movie.php/Four_Christmases?movie_id=23945 .

In S.U.A. cica a fost destul de apreciat http://cinema.acasa.ro/stiri-cinema/noutati/Four-Christmases-conduce-box-office-ul-american.

Cred ca-s cam retarzi americanii astia sau nu stiu ce e aia comedie.

Daca aveti timp, bani si neuroni de pierdut, duceti-va pe 19 decembrie sa vedeti o "splendoare" de film:))

Enjoy it! =))

Un comentariu:

Anonim spunea...

multumesc, m-ai scutit de un efort in plus :D aveam de gand sa ma duc sa-l vad :))