marți, 3 februarie 2009

Ham-ham...who's the boss?

Nu mai pot... M-am saturat de cainii din Grozavesti... oriunde te uiti ...vezi maidanezi umbland in haita..sau cum se mai numeste formatiunea lor, grupul de apartenenta.

Ma gandesc ca e normal pe de-o parte: santier egal caini si alte lighioane. Insa, pe de alta, nu inteleg de ce trebuie sa se plimbe nonsalant prin fata caminelor.
Mie imi este fffoarte frica de caini, de orice soi si marime. Nu-mi plac cainii, nu am avut vreodata si nici nu-mi doresc. Imi sunt simpatici doar aia de buzunar, foarte mici (asa am auzit ca se numesc).

Bine, iubitorii sau chiar neiubaretii de caini o sa inceapa: "vai, dar nu-ti fac nimic! ei, normal ca daca iti simt frica, actioneaza si ei".

Frica mea nu este una de aia ipohondra, dimpotriva, o am in urma unor incidente de genul: era sa ma muste un maidanez turbat, dar am scapat datorita interventiei unei persoane, a sarit in spatele meu un caine de ala negru tot (ca nu le cunosc rasele), mai inalt decat mine in doua labe si alte cateva experiente asemanatoare. Mi se pare normal sa-mi fie frica de ei.

De ceva timp port in geanta un spray de ala paralizant, asa, sa ma simt eu mai bine, ca normal ca in caz de ceva nu o sa-i zic cainelui sau agresorului: "Stai asa..am si eu o surpriza pentru tine!".
Mai nou, daca ma intorc mai pe seara "acasa", merg cu el in mana...in caz de ma ataca vreun caine. Nu stiu insa daca are vreun efect asupra lor, pozitiv sau negativ, dar ma simt mult mai bine:))

Problema nu ar fi pana la urma cainii din fata caminelor, ci cei de la intrarea propriu-zisa in camin. Se pare ca niste portarese inimoase ii lasa, mai ales iarna, sa doarma inauntru. Insa, din nou, problema majora nu ar fi asta, ci faptul ca, mai prost crescuti din fire, cei 2-3 caini isi fac culcus chiar in capul scarilor, ca si cum ar fi sefii caminului. Si, atentie, nu sunt foarte matinali, incat atunci cand lumea pleaca la scoala, la serviciu trebuie sa-i paseasca, nu cumva sa-i trezeasca, ca nu stiu, sincer, ce s-ar alege de umanele lor picioare.

Dar... asa e in Romania, totul e pitoresc si sefi sunt cei la care nu te astepti!

p.s. merci Ancai, muza-zuza:D

4 comentarii:

Anonim spunea...

offf...ce te-ai face fara mine?...si pt ca in sfarsit imi sunt recunoscute si mie meritele, o sa te iert pt "muza-zuza"...se putea si mai rau (nu dau exemple ca sa nu te inspir..)

Irina - Andreea spunea...

si mie mi-e frica uneori de ei, dar ce sa facem...mergem inainte ;))

Anonim spunea...

Sa inteleg ca sprayul paralizant creeaza un soi de efect Placebo ?:D
Nimic nu ma dispera mai tare in legatura cu cainii,decat o cucoana al carei caine tocmai era sa ma guste,care imi spune:vaaaaiii dar nu musca,e cumiiinte.
Pupa-l-ai sub coada cuminteniei!
:))

Anonim spunea...

@anca: bine ai facut ca poate scriam ceva doar despre cognomenele tale:;
@irina:da, inainte printre ei:))
@georgiana:ai dreptate cu efectul Placebo, iar cucoanele- pupincanine profesioniste.