joi, 19 februarie 2009

Mai multe despre mine printr-o leapsa

Am primit de la Anca o leapsa foarte interesanta si draguta. E vorba de o serie de cuvinte si sintagme care presupun o usoara introspectie.

Sunt: pesimista, prea meditativa, melancolica, sensibila, cam paranoica, ciudata uneori, stresata destul de des, introvertita (desi cand vreau pot da impresia ca-s tocmai invers), sociabila cand sunt binedispusa, morocanoasa si extrem de critica cand sunt prost dispusa, foarte fidela in dragoste sau prietenie (adevarata!) si in acelasi timp, foarte geloasa:D, exigenta cu mine insami etc.:D (sa nu va inspaimant).

As vrea: sa fiu mai putin reflexiva si mai energica, adica sa fac cat mai multe lucruri, sa fiu mai pragmatica, sa fac sau sa inventez ceva remarcabil:D, sa nu fiu dezamagita, sa nu dezamagesc, sa nu am parte de minciuna, ipocrizie si gandire maniheista si, in stilul 90-60-90, sanatate si pace in lume:D

Pastrez: fiecare clipa de scurta fericire si recunostinta celor ce merita.

Mi-as fi dorit: sa ma nasc poate in alta epoca, pe alte meleaguri, cu un cu totul alt statut social; sa pot auzi doar uneori gandurile oamenilor (ca sa nu ma ingrozesc prea des), sa pot patrunde in mintea unui baiat (desi am cam inteles cum functioneaza creierul unui barbat- cu totul diferit de cel al femeii).

Nu imi plac: prostia, superficilitatea, prefacatoria, infatuarea celor destepti si poate, mai ales, a celor prosti, falsa prietenie, flirturile asa-zis inofensive ale baietilor si ale fetelor etc.

Ma tem: de moarte (de faptul ca nu stiu exact la ce sa ma astept), de iad, de esec (de ce sa nu recunosc, imi place doar sa castig si sa-mi iasa mereu totul asa cum am vrut), de razboi, de catastrofe ale naturii si in sens mai pamantesc, de unele animale, de inagiti (cititi in ordinea inversa a firii, pardon, a literelor:d)

Aud: destul de bine (deocamdata:D) si retin foarte bine lucrurile auzite (atentie ce-mi spuneti:P).

Imi pare rau: de cei napastuiti de soarta, de neputinta umana, ca nu-s indrazneata si curajoasa tot timpul, ca nu-s mai inalta:D

Imi plac: lucrurile si ideile originale, persoanele punctuale (ca si mine) si de cuvant, oamenii valorosi, modesti si altruisti, oamenii cu umor bun si descurcareti.

Nu sunt: absurda.

Cant: bine, dar fara a excela...si doar cantece vesele.

Rar: cant:D

Plang: cand simt nevoia sa ma descarc, cand aflu de moartea cumplita a cuiva (chiar daca nu-s apropiata sau nu l-am cunoscut personal), cand mi se intampla ceva extraordinar de frumos etc.

Nu sunt intotdeauna: pesimista.

Nu imi place de mine: cand ma crizez pentru nimic, cand sunt indiferenta fata de tot ce ma inconjoara, cand sunt irascibila, cand nu fac lucrurile cum trebuie.

Sunt confuza: cand descoper la ceilalti sau la mine lucruri care nu-s compatibile cu parerile mele despre ei/mine, cand sunt dezamagita, cand observ cat de ipocriti sunt oamenii in general.

Ar trebui: sa traiesc mai intens, sa fiu mai optimista si energica (daca starea de sanatate imi permite:D), sa fac cu drag orice lucru, fiindca doar asa poate iesi foarte bine.

Leapsa aceasta nu o trimit nimanui, deoarece cred ca ar trebui preluata doar benevol de cei carora le-a placut si le face placere sa se opreasca din tumultul vietii de zi cu zi pentru a-si pune niste simple intrebari.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Esti un om frumos. :)
p.s. : am intotdeauna un sentiment de usurare cand vad ca unele chestii nu mi se intampla numai mie.Nu o lua ca pe un egoism,ci mai degraba ca o certitude a umanului.