marți, 10 februarie 2009

Reverie pe "River flows in you"-Yiruma


Am descoperit pe blogul Laurei o melodie superba. E atat de frumoasa incat n-am cuvinte si imi vine sa ma exprim ca un om tampit de maretia lucrurilor apreciind-o drept "cea mai minunata", "cea mai extraordinara".
Piesa aceasta rascoleste in memoria chinuita a fiintei ce sunt mirosul pamantului abia ravasit primavara, al ierbii incoltite, gustul tristetii resimtite des, al singuratatii care te fortifica ca o ploaie sprintena de vara.
Imi aminteste perfect cutezanta de a-i strivi cu privirea pe ceilalti uneori de sus si frangerea suferita de corpul meu in caderea catre pamantul care ma pedepseste aspru, dar nedefinitiv deocamdata.
Imi da senzatia primei reusite... devenite in scurta vreme un nimic pe langa ceea ce iti poate oferi viata in doar o clipa de fericire adevarata.
Si e in acelasi timp lupta soarelui dusa in mii de feluri imperceptibile cu timpul, la cadranul orelor.
E expunerea fidela in muzica a permanentei pendulari intre bucurie, tristete, dragoste, ura, dorinta, indecizie, impuls, calm, meditatie, trezire, placere, durere, clipa, eternitate, voiosie, boala, viata, moarte.
Unele perechi din aceasta insiruire haotica nu sunt perfect antinomice: e tocmai falsa reprezentare a lucrurilor pe care ne bazam mereu, e lumina ondulatorie dintre adevar si eroare ce ne indreptateste, zicem noi, sa gresim...
In universul acesta elastic, fiecare ar putea cunoaste langa timpul sau fericirea...





Un comentariu:

Anonim spunea...

AI MARE DREPTATE PRIN CEA CE AI SPUS. EU ASCULT MELODIILE LUI YIRUMA ZI DE ZI