miercuri, 1 aprilie 2009

Subiect-sablon: 1 Aprilie


Nu mi se pare deosebita cu nimic ziua aceasta. Ba mai mult, o cam urasc. Am luat la pacaleli de-a lungul timpului, de mi s-a urat. De aceea, in fiecare an cand stiu ca se apropie ziua cu pricina, ma uit in calendar sa vad exact cand pica.
In ziua aceea sunt mai suspicioasa decat de obicei. Pun la indoiala orice imi zice oricine. "Nu ma minti?", "Ma, tu vrei sa ma pacalesti!", "Hai, zi drept, e adevarat sau ma duci cu presu'?", "Daca e pacaleala de 1 Aprilie, mai bine taci, stii ca nu-mi plac!" s.a.m.d.
Naspa zi.
Eu as face din ziua asta Ziua Adevarului, in care fiecare persoana sa zica alteia un adevar pe care i l-a ascuns pana atunci. Cred eu ca ar fi mult mai interesant decat niste farse trase de par.
In concluzie, imi plac gumele, glumele, nu si idioteniile fortate:)

2 comentarii:

Radu spunea...

iti dai seama ca de Ziua Adevarului n-ar mai iesi nici o femeie din casa, nu? :)) glumesc, evident, nu ma omorati :P

Irina - Andreea spunea...

si eu militez pt. Ziua Adevarului :D