vineri, 1 mai 2009

1 Mai MUCitoresc

Nu stiu care e motivul, dar eu, sincer, nu prea agreez sarbatorile astea inventate de om pentru a creste numarul de zile libere, bune pentru distractie. Cred ca daca vrei sa te "distrezi" trebuie doar sa-ti faci timp in program. Chiar avem nevoie noi, romanii, de pretextul 1 Mai ca sa mergem nu stiu unde si sa mancam eternii si urat mirositorii mititei/mici, care, de fapt, sunt cam uriasi? Nu stiu, zic si eu. In Grozavesti azi oriunde iti indreptai nasul simteai imediat imbatatorul parfum autentic romanesc: pe terase, prin spatele caminului, chiar si pe hol. Nu mai pot cu 1 Mai asta si cu toate cretinismele astea de sarbatori. "Vai, e 1 Mai, ce dracu' facem de 1 Mai? Unde pleci? Vai, nu stiu, n-am planuit nimic, sunt disperat! O sa am un 1 Mai ratat!".
Eu chiar n-am facut nimic special si nici n-am simtit nevoia. Daca am chef pot in orice zi sa fac ceva deosebit, iesit din comun, chiar daca nu e vreo sarbatoare anume. De ce o fi nevoie de tipare de activitati de 1 Mai? Nu stiu, dar aici chiar nu inghit porcaria cu traditia, obiceiurile, bla bla. Alea-s doar pentru Craciun si Pasti. Restul......e inventie dobitoceasca.
Propun sa decretam Ziua Lenei, care sa se sarbatoreasca in fiecare zi a anului, cu mici, bere, gratar si tot tacamul, la mare/munte, iarba verde si sa eradicam naibii in felul acesta Ziua Muncii. Si asa poate se satura toti adeptii lui 1 Mai. Mda.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Stii ce observ? Ca desi sunt(em) destul de multi tineri care resping traditiile si implicatiile pe care le au de cativa ani, nu se misca datele problemei. Sunt aceleasi si aceleasi tendinte in comportament si preferintele romanului.
Subscriu la cele zise de tine

Denisa spunea...

Din punctul meu de vedere, eu fac parte din categoria celor care se plang, critica, dar nu iau initiativa propriu-zis (din pacate pentru mine, in primul rand). Bine, mentalitatile se schimba extrem de greu, mai ales la noi, dar cred ca ar trebui si noi, tinerii care nu surad la aceste sarbatori, sa facem naibii ceva concret, ca prin scris si critica, chiar nu stiu daca e vreo sansa palpabila sa determinam vreo schimbare sau sa influentam in vreun fel mintile indobitocite.