miercuri, 1 iulie 2009

Probleme existentiale

Pana acum ma plangeam ca n-am timp de nimic din cauza invatatului; acum am o groaza de timp si ma plang ca e prea mult liber. Incep sa-mi caut ocupatii cvasi-penibile (de genul - aranjat hainele in sifonier, desi erau destul de aranjate) sa nu ma ia cu depresii. Suntem atat de greu de multumit!
Nimic din ce fac nu mi se pare util. Parca pierd timpul in continuu. Parca il ignor lasandu-l sa treaca la fel cum lasi unul care ti-e antipatic sa treaca pe langa tine pe strada, fara a-i atrage atentia prea mult - sa nu se opreasca la taclale cu tine. Mi se pare pierdere de timp sa stau pe net, pe mess mai ales, pe site-uri, sa citesc reviste etc. Nu stiu ce e cu mine. Or fi sechele ale perioadei anterioare sau pur si simplu am devenit mai matura, mai constienta ca daca vrei sa faci ceva cu viata ta, nu tre' sa stai sa pice totul din cer, ci tre' sa te zbati, sa cauti, sa te infiltrezi, sa te interesezi, sa te preocupi?
Mi-e somn in sfarsit. Am reusit sa ma obosesc incat sa-mi vina somnul pe care acum trebuie sa-l invoc. Ma duc sa meditez la lucrurile astea. Bineinteles, concluziile se vor pierde printre vise confuze si tumultoase. Noapte buna!
P. S.: Maine, adica azi, am de gand sa ma ocup tot cu treburi gospodaresti, dar si sa ma apuc de citit ceva beletristica.

Niciun comentariu: