duminică, 30 august 2009

Cum sa mananci la KFC cu mai putini bani


Astazi o sa va vand un pont pe care il aplicam eu uneori din cauze financiare sau din lipsa de timp. Pentru ca de cand l-am vazut pe manerele din metrou m-am indragostit de el, m-am tot gandit cum sa ma bucur de cat mai multe Crispy Sandwiches cat mai des, cu mai putini bani si fara a ma deplasa de fiecare data dupa 2-3 portii. Si intr-o zi binecuvantata mi-a venit ideea salvatoare. Avand in vedere ca acest sandwich, care face parte din categoria produselor economice de la KFC, contine o chifla, o fasie de pui picanta, maioneza, rosii si salata iceberg, mi-am luat eu singura 8 Crispy Strips de la KFC-ul Orhideea, dar nu inainte de a-mi cumpara din hipermarket 8 chifle cu forma celor de la sandwich-ul mult dorit, o salata verde, cateva rosii si un tub de maioneza. M-am dus acasa frumos si mi-am construit primul meu Crispy Sandwich a la Denisa. Nu va pot descrie cat de incantata am fost. Le puteam lua frumos la pachetel la facultate sau pe unde aveam de mers, fara sa ma opresc de fiecare data la vreun KFC, sa stau la rand si, mai ales, fara sa dau 8X4 lei pe 8 sandwich-uri, ci doar 15,5 lei pe cele 8 crispy strips, 4 lei pe o salata care imi ajungea la mai mult de 8 portii, 1 leu pe doua rosii si cam 7 lei pe o maioneza care, de asemenea, ma tinea o gramada de timp, in total 27, 5 lei in loc de 32. Ceea ce inseamna ca poti manca 8 sandwich-uri cu cripsy cu doar 27, 5 lei, suma din care 7 lei dati pe maioneza sunt o investitie pe termen lung.
Sper ca o sa va prinda bine ideea mea in situatiile in care buzunarul vostru va deveni mai aerisit. Pofta buna!

3 comentarii:

Tatiana spunea...

Bine e sa mananci la KFC ca acolo au savoare si e o adevarata placere dar in criza de timp e buna si solutia ta!

Tatiana spunea...

Hai cu ceva nou despre KFC!Ti-a cam pierit pofta acum ...nu iti mai este deloc foame si pofta de bunatati KFS?

Anonim spunea...

Every man at forty is a fool or a physician.
[url=http://burberry-outlet-cheap.blogspot.com/]burberry outlet[/url] burberry-outlet-cheap.blogspot.com
[url=http://www.spyderjacketsski.info/]spyder jackets[/url] www.spyderjacketsski.info
[url=http://uggboots-saleon.weebly.com/]ugg boots sale[/url] uggboots-saleon.weebly.com
Ten men banded together in love can do what ten thousand separately would fail in.
ugg boots usa www.ugg-bootsusa.info
ugg boots sale classic-uggboots-sale.blogspot.com