joi, 14 ianuarie 2010

Leapşa…trei lucruri pe care ar fi bine să le ştii despre mine înainte să mă inviţi la o cafea

N-am mai primit de mult timp o leapsa, iar cea primita de la Adina mi se pare scurta si draguta.

1. Nu beau cafea de niciun fel, nici capuccino, doar ciocolata si ceai, din aceasta gama calda.
2. Imi plac locurile de langa geam sau cu vedere la intrare, ca sa am unde sa ma uit in caz ca ma plictisesc alaturi de o persoana tacuta.
3. Imi place sa merg in localuri noi pentru mine si deosebite, ca sa nu intervina monotonie in cazul in care persoana cu care ies nu este prea vorbareata.

Concluzia o trageti singuri:D

13 comentarii:

info spunea...

Buna ziua,

Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com si pe pagina partenerilor site-ului meu http://www.ejocurionline.com/parteneri.html , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocurionline.com .

Mai jos aveti datele :
Titlu : jocuri online
Descriere : jocuri online
Link : http://www.ejocurionline.com

sau

Jocuri online

Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

Multumesc pt. timpul acordat !

PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

Numai bine !
George

Octav spunea...

dar n-ai spus nici un motiv pentru care TE-AS INVITA la cafea? :))

Slayer spunea...

Haha Octav a pus o intrebare buna

Anonim spunea...

Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.

flori spunea...

:))funny. De acord cu ultimele doua. La prima eu as mai lucra putin:D

Filme 2011 spunea...

hahaha,super

ie spunea...

sac burberry
sac chanel
sac chloe
sac dior
chaussures nike
porte cles chanel
bracelet louis vuitton
chaussures puma
sac a main
tee shirts
dolce gabbana tasche
ed hardy tasche
fendi tasche
sac juicy
sac guess 2012 soldes
sac guess pas cher
tee shirts prada
tee shirts louis vuitton
tee shirts polo
polo bolsas
prada bolsas
versace bolsas

Service Laptop spunea...

Atunci mai bine mergem la un film in oras.

inchiriez automacarale spunea...

Din vorbele tale ajung la concluzia ca esti o persoana care se plictiseste prea repede.

Anonim spunea...

塑膠加工
塑膠射出
塑膠零件
射出加工
工程塑膠
台中抽水肥
台中通馬桶
台中通水管
台中清水溝
清水溝
倉儲設備
物料架
鋼架
倉儲架
巧固架
花蓮民宿
花蓮民宿推薦
花蓮住宿
花蓮住宿推薦
脫水機
過濾設備
廢棄物清除
廢棄物處理
鐵桶塑膠桶買賣
婚禮樂團
婚禮音樂
婚禮樂團
婚禮音樂
滴雞精
烤肉食材
創業加盟
茶飲加盟
益生菌
抵抗力
過敏
脹氣
異位性皮膚炎
食慾不好
鐵氟龍焊接
綠島
綠島民宿
綠島住宿
綠島旅遊
高雄住宿
台北搬家
婚紗
婚紗攝影
台中婚紗
婚紗攝影

Stabilizator de tensiune spunea...

Foarte interesante vorbele tale anonimule.

Politan Prod 97 SRL spunea...

Fose septice



Bazine –
Rezervoare


Ghivece

carmen spunea...

Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html